SZOLGÁLTATÁS LEÍRÁSA
Az Időszaki értesítési szolgáltatás (RÉR) a NISZ Zrt. által nyújtott központi elektronikus ügyintézési szolgáltatás. A szolgáltatás elsődleges célja, hogy az ügyfél meghatározott időszakonként megbízható információt kapjon a nevében történt elektronikus ügyintézési cselekményekről, adatainak kezeléséről.
A szolgáltatás lényege, hogy az ügyfél a Rendelkezési Nyilvántartásban tett rendelkezése során – a jogszabályi keretek között – meghatározhatja azon szervezetek és elektronikus ügyintézési cselekmények körét, amelyekre vonatkozóan értesítést kíván kapni. Emellett a rendelkezésében meghatározhatja a kiválasztott szolgáltatás vonatkozásában az értesítés részletezettségét (egyszerűsített vagy bővített kivonat), megküldésének időszakát, rendszerességét, illetve az értesítés helyét, illetve azt, hogy milyen nyelven (angol vagy magyar) kívánja az értesítést megkapni.
A szolgáltatás további fontos jellemzője, hogy az értesítés megadott időszakonként pontosan elkészül, és akkor is megküldésre kerül, ha az adott időszakban az ügyfél nevében nem történt esemény.
Igénybevételének feltétele, hogy az ügyfél a Rendelkezési Nyilvántartásban a kapcsolattartással összefüggő adatait, nyilatkozatait rögzítése.
Az ügyfél csak a RÉR-hez csatlakozott szervezetek által nyújtott szolgáltatások tekintetében kérhet értesítést.
DÍJAZÁS
A Szolgáltató a Szolgáltatást az Eügyintézési tv. 1. § 17. pont a)–i), valamint k) alpontja szerinti elektronikus ügyintézést biztosító szerveknek ingyenesen biztosítja.
A kapcsolódó dokumentumok letöltéséhez bejelentkezés szükséges!
DOKUMENTUMOK
Név | Méret | Dátum | Hatályosság kezdete | Hatályosság vége |
---|