SZOLGÁLTATÁS LEÍRÁSA
Az inverz hibrid konverzió lehetőséget biztosít arra, hogy az elektronikus ügyintézést biztosító szervek elektronikusan kezeljék a papír alapon beérkező irataikat is, azon szervek tekintetében, amelyek nem tartoznak a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet alapján az egységes kormányzati ügyiratkezelő rendszer érkeztető rendszerébe bevont szervek közé.
A szolgáltatás során papír alapú dokumentumról hiteles elektronikus másolat készül, amely ezután a Szolgáltató Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatásán keresztül az Igénybevevő részére továbbításra kerül. Amennyiben postai küldemények inverz hibrid konverziójára van szükség, a szolgáltatás a postai szolgáltatási szerződés teljesítését (vagyis a kézbesítést) követően indul. A szolgáltatás kivételek kezelését is tartalmazza (pl. nem digitalizálható tartalmak esetén).
Az inverz hibrid konverzió lehetővé teszi papír alapú tértivevények hiteles konverzióját is, kézbesítési információk metaadatként való továbbításával.
A szolgáltatáshoz gépi interfész kapcsolaton keresztül lehet csatlakozni.
A szolgáltatás főbb lépései:
- átvétel, érkeztetés
- Egyedi küldemény azonosítás
- Előkészítés digitalizálásra (bontás, kapcsok eltávolítása stb.)
- Digitalizálás
- Validáció, minőség ellenőrzés
- Végellenőrzés, teljesség ellenőrzés
- Hitelesítés
- Elektronikus dokumentum továbbítása BKSZ-en keresztül
- Fizikai küldemények irattári dobozba rendezése, továbbításhoz átvételi dokumentáció
DÍJAZÁS
A Szolgáltató a Szolgáltatást az Eügyintézési tv. 1. § 17. pont a)–i) alpontja szerinti elektronikus ügyintézést biztosító szerveknek díjmentesen biztosítja. A díjmentes igénybevétel a Szolgáltatás katalógus alapján a Felhasználói igénybejelentő dokumentum kitöltésével kezdeményezhető.
A kapcsolódó dokumentumok letöltéséhez bejelentkezés szükséges!
DOKUMENTUMOK
Név | Méret | Dátum | Hatályosság kezdete | Hatályosság vége |
---|