• Ugrás az oldalsávhoz
  • Ugrás a tartalomra
  • Ugrás a lábléchez
  • Ugrás a kereséshez
  • Ugrás a bejelentkezéshez
  • Ugrás a menüre
  • Ugrás a SZEÜSZ-ök listájára

Vissza a főoldalra

Az oldalsáv nyitott állapotban van
  •  

  • Hírlevél

ÁBT - ÁNYK ŰRLAP BENYÚJTÁS TÁMOGATÁSI SZOLGÁLTATÁS
AVDH - ÜGYFÉLI AZONOSÍTÁSRA VISSZAVEZETETT DOKUMENTUMHITELESÍTÉS
AVDH-DHSZ - ÜGYINTÉZŐI AZONOSÍTÁSRA VISSZAVEZETETT DOKUMENTUMHITELESÍTÉS - DHSZ
BIÁSZ - IRATKEZELŐ RENDSZEREK KÖZÖTTI IRATÁTHELYEZÉS SZOLGÁLTATÁS
BKSZ - BIZTONSÁGOS KÉZBESÍTÉSI SZOLGÁLTATÁS
CK - CÉGKAPU
EDT - ELEKTRONIKUS DOKUMENTUMTÁROLÁS SZOLGÁLTATÁS
EFER - ELEKTRONIKUS FIZETÉSI ÉS ELSZÁMOLÁSI RENDSZER
EP - EPAPÍR
ESZEMÉLYI - Elektronikus személyazonosító igazolvány e-azonosítás
EÜT - ELEKTRONIKUS ŰRLAPKITÖLTÉS TÁMOGATÁS
GOV CA - KORMÁNYZATI HITELESÍTÉS SZOLGÁLTATÁS
HSZ - POSTA HIBRID KONVERZIÓ
IÉNY - IRATÉRVÉNYESSÉGI NYILVÁNTARTÁS
IHSZ - POSTA INVERZ HIBRID KONVERZIÓ
KAÜ - KÖZPONTI AZONOSÍTÁSI ÜGYNÖK
KDT - KÜLDEMÉNY DOKUMENTUMTÁR
KDÜ - KÖZPONTI DOKUMENTUMHITELESÍTÉSI ÜGYNÖK
KEASZ-KEAESZ - KORMÁNYZATI ELEKTRONIKUS ALÁÍRÁS, ELEKTRONIKUS BÉLYEGZÉS ÉS ALÁÍRÁS-ELLENŐRZÉSI SZOLGÁLTATÁS
KÉÜ - KÖZPONTI ÉRKEZTETÉSI ÜGYNÖK
KKSZB - KÖZPONTI KORMÁNYZATI SZOLGÁLTATÁS BUSZ
KKÜ - KÖZPONTI KÉZBESÍTÉSI ÜGYNÖK
ÖNY - ÖSSZERENDELÉSI NYILVÁNTARTÁS
POSTA BKSZ - POSTAI BIZTONSÁGOS KÉZBESÍTÉSI SZOLGÁLTATÁS
RÉR - IDŐSZAKI ÉRTESÍTÉSI SZOLGÁLTATÁS
RKTA - RÉSZLEGES KÓDÚ TELEFONOS AZONOSÍTÁS
RNY - RENDELKEZÉSI NYILVÁNTARTÁS
SZÜF - SZEMÉLYRE SZABOTT ÜGYINTÉZÉSI FELÜLET
TI - TANÚSÍTOTT IRATKEZELÉS
ÜK - ÜGYFÉLKAPU AZONOSÍTÁSI SZOLGÁLTATÁS
MIA Chatrobot - Mesterséges intelligenciával támogatott kommunikációs asszisztens
MIA STT - Mesterséges intelligenciával támogatott hangleiratozás szolgáltatás
MIA TTS - Mesterséges intelligenciával támogatott hangképzés szolgáltatás
VKTA - VIDEOTECHNOLÓGIÁVAL TÖRTÉNŐ AZONOSÍTÁS
  • Kapcsolat

POSTAI BIZTONSÁGOS KÉZBESÍTÉSI SZOLGÁLTATÁS (POSTA BKSZ)

SZOLGÁLTATÁS LEÍRÁSA

A biztonságos kézbesítési szolgáltatás keretében a Szolgáltató biztosítja a papíralapú irat átalakítása hiteles elektronikus irattá, valamint az elektronikus irat hiteles papíralapú irattá alakítása szolgáltatáshoz kapcsolódóan az Igénybe vevő által küldött elektronikus üzenet hiteles és igazolt feladását, kézbesítését, valamint a kézbesítési események megtörténtének igazolását.

A biztonságos kézbesítési szolgáltatás lehetőséget biztosít arra, hogy az elektronikus ügyintézést biztosító szervek elektronikusan kommunikáljanak ügyfeleikkel és egymással úgy, hogy a kézbesítés körülményei bizonyíthatóak és a kézbesítési vélelem a jogszabályokban meghatározott esetekben beáll.

A szolgáltatás elérhető gépi interface-en keresztül.

 A biztonságos kézbesítés jellemzői:

  • A feladó és címzett azonosítása (hitelesség)
  • A küldemény tartalmát kizárólag s feladó és címzett ismerheti (titkosság)
  • A küldemény tartalma észrevétlenül nem változtatható meg (sértetlenség)
  • A szolgáltatás harmadik fél számára teljes bizonyító erejű igazolásokat állít ki
  • A küldemény átadása címzett számára az átvételt igazoló aláírás ellenében történik

A szolgáltatás főbb lépései

  1. Az igénybevevő küldeményt állít össze címzett(ek) és csatolmány(ok) megadásával, és a Biztonságos Kézbesítési Szolgáltatáson keresztül indítja
  2. A Szolgáltató Befogadási igazolást (Feladóvevény) állít ki és továbbít a feladónak (érvénytelen cím esetén visszautasítást ad)
  3. A Szolgáltató értesíti a címzettet, hogy küldeménye érkezett, amely átvételre vár
  4. Címzett az átvételi igazolás digitális aláírásával nyugtázza a küldemény átvételét
  5. Szolgáltató a küldeményt címzett számára elérhetővé teszi, egyidejűleg az aláírt átvételi elismervénynek a feladó számára történő rendelkezésére bocsátásával

A szolgáltatás során lehetőség van a küldemény átvételének megtagadására is. Ez azonnal a megtagadási igazolás kibocsátásával történik – ilyenkor nincs szükség a kétszer 5 munkanap lejárat kivárására.

Kézbesítési Szolgáltatás

A BKSZ magába foglalja a Kézbesítési szolgáltatást is, amely során a küldemény közvetlenül a címzett postafiókjába kerül elhelyezésre (átvételi lépés nélkül), egyidejűleg a feladó számára annak igazolása történik, hogy a küldeményt a szolgáltató a címzett számára annak postafiókjában elérhetővé tette.

A kapcsolódó dokumentumok letöltéséhez bejelentkezés szükséges!


A cikk utoljára frissült: (2021.04.30 09:32:51)

TÁJÉKOZTATÁS

Üdvözöljük a megújult SZEÜSZ csatlakozást támogató oldalunkon!

A megújult portál célja, hogy az elektronikus ügyintézést biztosító szervek a szabályozott-, és központi elektronikus ügyintézési szolgáltatásokhoz történő csatlakozásait folyamatszinten támogassa, illetve, hogy tájékoztatást nyújtson a csatlakozás kialakításának feltételeiről minden szolgáltatás esetében.
Az oldal további előnye, hogy az ügyintézés szabadon logóval jelölt SZEÜSZ-ökhöz online beküldhető űrlap is tartozik, mely további egyszerűsítéseket biztosít a csatlakozási folyamatok során.
Az elektronikus folyamattal támogatott szolgáltatások száma folyamatosan bővül.

Kellemes ügyintézést kívánunk!
NISZ Zrt.

  • © NISZ Zrt.
  • verzió: 1.0.21 2022.06.23 15:16:14
  • Impresszum
  • Adatkezelés

Lock értesítés

COOKIE, SÜTIKEZELÉS A SZEÜSZ Regisztrációs alkalmazás süti (cookie) fájlokat használ, melyeket az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvassa el Adatvédelmi szabályzatunkat .

Akadálymentes használatról szóló információk

A honlap a JAWS képernyőolvasóra van optimalizálva. A felugró ablakok ESCAPE billentyűvel bezárhatók.

Az akadálymentes fókusz egy erősebb, látványosabb fókusz körvonalat állít be. Az alábbi gomb segítségével kapcsolhatja be- illetve ki a funkciót

Az alábbi felugró ablak az akadálymentességhez szükséges segítségeket foglalja össze.

Figyelmeztetés

A munkamenete 5 percen belül lejár. Meg kívánja hosszabbítani?

Hiba